Thuisvaccinatie.nl werkt vanaf 1 januari 2018 met een nieuwe backoffice systeem

08 januari 2018

Thuisvaccinatie.nl werkt vanaf 1 januari 2018 met een nieuwe backoffice systeem

Thuisvaccinatie.nl is de afgelopen jaren flink gegroeid, hierdoor is er besloten om een nieuw backoffice systeem te ontwikkelen. Hierdoor kunnen we efficiënter de planning van alle artsen en afspraken, de registratie van de benodigde vaccins en de facturering verwerken. Ook voor u als klant heeft ons nieuwe backoffice systeem voordelen. Er is rekening gehouden met de feedback vanuit Klantenvertellen bij het ontwikkelen van het systeem. Zo ontvangt u de avond voor de afspraak een e-mail met een specifiek tijdsblok van een uur waarbinnen de arts bij u thuis zal arriveren. U hoeft dan niet meer het gehele tijdsblok thuis aanwezig te zijn.  Ons systeem is zelfs zo ingesteld dat u in de toekomst een bericht zult ontvangen als de arts weg rijdt bij de vorige afspraak en hoe laat de arts ongeveer bij u zal arriveren. Tevens behoudt u een overzicht van uw afspraken binnen uw portaal mijn.thuisvaccinatie.nl.

 

Wij zijn zeer blij met ons nieuwe systeem. Mocht u vragen of tips hebben horen wij deze graag. U kunt contact met ons opnemen via info@thuisvaccinatie.nl

Terug naar overzicht

Wij gebruiken cookies om je bezoek aan deze website gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.