Contact  Thuisvaccinatie

Meestal vergoed door ziektekostenverzekering
Vaccinaties en advies aan huis of op locatie
Ook 's avonds en in het weekend

Contact met Thuisvaccinatie

Wilt u meer weten over onze dienstverlening of wilt u thuis gevaccineerd worden, of op één van onze locaties ?
U kunt per e-mail contact met ons opnemen. We helpen u graag uw reis goed voor te bereiden!

Tip: Misschien wordt uw vraag wel beantwoord bij onze veel gestelde vragen.

Contactgegevens:

Email:  info@thuisvaccinatie.nl
Tel:       023 30 31 200

Wij zijn op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur bereikbaar.

Lees hier onze Algemene Voorwaarden

Thuisvaccinatie B.V. KvK 66788692
Opaallaan 1212 IBAN NL59ABNA0549514198
2132 LN Hoofddorp LCR registratie: INST-194

Meest gestelde vragen

Afspraken

  • Hoeveel dagen van tevoren kan ik mijn afspraak verzetten?
    Je kunt je afspraak tot 3 dagen vóór de afgesproken datum éénmalig zelf verzetten naar een andere beschikbare datum. Daarna is het niet meer mogelijk om de afspraak zelf te verzetten of te annuleren via de link in de bevestigingsmail. Is je afspraak binnen 3 dagen en wil je toch wijzigen of annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice.
  • Kan ik mijn afspraak zelf verzetten?
    Ja, je kunt je afspraak éénmalig verzetten naar een andere beschikbare datum. In de bevestigingsmail van je afspraak vind je onder het kopje ‘Afspraakdetails’ een link waarmee je dit eenvoudig zelf kunt doen.
  • Is het mogelijk om vooraf een voorkeurstijd op te geven bij vaccinatie aan huis?
    Voor afspraken bij jou thuis werken wij uitsluitend met tijdsblokken. Daarbij is het helaas niet mogelijk om met voorkeurstijden rekening te houden. De avond voor de afspraak ontvang je een email met een kleiner tijdsblok van 2 uur waarbinnen de arts langskomt. Onze artsen kunnen (bijvoorbeeld door verkeersdrukte of calamiteiten) vroeger of later langskomen dan deze tijdsindicatie. Wij verwachten daarom dat je het gehele gekozen tijdsblok aanwezig bent.

    Neem bij uitzonderlijke gevallen contact op met onze klantenservice.

  • Wat is de rol van een hoofdaanvrager / contactpersoon?

    Als hoofdaanvrager ben je verantwoordelijk voor de aanmelding. Je hebt daarbij twee keuzes:

    • Je laat jezelf vaccineren, samen met de groep.
    • Je bent alléén contactpersoon en ontvangt zelf geen vaccinatie.
     

    Indien je geen vaccinatie wenst, vul je in het intakeformulier jouw NAW-gegevens, reisbestemming en reisdoel in. Een gezondheidsverklaring is in dat geval niet nodig.

    Kies je er wel voor om gevaccineerd te worden, dan zal de gezondheidsverklaring onderdeel zijn van het intakeformulier.

  • Kan ik deelnemers afmelden?
    Tijdens het intakeproces is het mogelijk om een deelnemer af te melden. Zodra de intake is bevestigd, kunnen wijzigingen alleen nog worden doorgegeven via onze klantenservice.
  • Waarom moet ik mijn afspraak bevestigen?
    We vragen je om je afspraak te bevestigen zodat we zeker weten dat het geplande moment voor jou nog steeds uitkomt. Zo voorkomen we misverstanden en kunnen onze artsen hun route efficiënt plannen. Pas na jouw bevestiging wordt de afspraak definitief ingepland.
  • Ik vertrek snel. Kan ik met spoed een afspraak maken?
    Voor een afspraak binnen 72 uur heeft Thuisvaccinatie.nl een spoeddienst. Voor deze service kunnen kosten in rekening worden gebracht. Voor een spoedafspraak neem je contact met ons op. Een spoedafspraak inplannen lukt vaak wel, maar kan helaas nooit gegarandeerd worden. In de zomermaanden kan het voorkomen dat er weinig afspraakmogelijkheden zijn in verband met grote drukte.
  • Wat moet ik doen als iemand niet aanwezig kan zijn bij een meerpersoonsafspraak?
    Geef dit tijdig aan. Wellicht kunnen wij de afspraak nog voor het hele gezelschap verzetten en/of kijken naar een andere mogelijkheid.
  • Hoe voeg ik iemand toe aan de afspraak?
    Als je een gezinslid of extra persoon aan je afspraak wilt toevoegen, neem dan contact met ons op.
  • Hoe maak ik een afspraak voor meerdere personen?
    Om een afspraak te maken klik je hier. Op deze pagina vul je in voor hoeveel personen je de afspraak wilt naken. Wil je een afspraak maken meer dan 10 personen? Neem dan contact met ons op.
  • Hoe laat komt de arts aan huis?
    Voor afspraken bij jou thuis werken wij uitsluitend met tijdsblokken. Wij kunnen helaas geen exacte tijdsindicatie geven. De avond voor de afspraak ontvang je een email met een kleiner tijdsblok van 2 uur waarbinnen de arts langskomt. Onze artsen kunnen (bijvoorbeeld door verkeersdrukte of calamiteiten) vroeger of later langskomen dan deze tijdsindicatie. Wij verwachten daarom dat je het gehele gekozen tijdsblok aanwezig bent.
  • Hoeveel tijd van tevoren moet je een afspraak maken voor je reis?
    Het lichaam heeft tijd nodig om na vaccinatie bescherming op te bouwen. Sommige vaccins moeten meerdere keren worden toegediend. Daarom adviseren wij om tijdig een afspraak te maken: ideaal is twee tot vier maanden voor vertrek. Als dat niet mogelijk is, maak dan minimaal zes tot acht weken voor vertrek een afspraak. Heb je last-minute een reis gepland, dan kan vaccinatie vaak nog wel, maar de bescherming zal niet volledig of optimaal zijn.
  • Ik ben eerder ergens anders gevaccineerd. Kan ik bij jullie de (herhaal)vaccinaties halen?
    Dat is zeker mogelijk. Maak daarvoor bij ons een afspraak en kies in het eerste scherm voor Herhaalafspraak. Volg de verdere stappen zoals aangegeven in het aanmeldtraject.
  • Ik ben de afspraak vergeten. Wat nu?
    Als je niet aanwezig was op het door jou opgegeven adres of de door jou gekozen locatie, zijn wij helaas genoodzaakt om kosten in rekening te brengen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op om een nieuwe afspraak te maken.
  • Ik heb nog geen definitieve afspraakbevestiging ontvangen. Klopt dit?
    Wij doen ons best om de afspraakbevestiging met het persoonlijke vaccinatieadvies uiterlijk 3 dagen voor je afspraak te versturen. In de drukke maanden juni en juli kan dit soms iets langer duren. Controleer ook je spam of ongewenste e-mail. Heb je nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.
  • Op welke dagen kan er een arts bij mij thuiskomen?
    Onze artsen zijn zeven dagen in de week beschikbaar. In de ochtenden, middagen en avonden. De beschikbare afspraakmogelijkheden kun je  hier checken.
  • Hoe annuleer ik de afspraak?
    Je kunt je afspraak annuleren door een e-mail te sturen naar info@thuisvaccinatie.nl met je referentienummer. Let op: annuleren kan tot minimaal 72 uur voor de afspraak. Bij annulering binnen 72 uur zijn wij helaas genoodzaakt kosten in rekening te brengen.
  • Ik heb al een afspraak gemaakt en ontvang nu een email om de vragenlijst in te vullen. Wat nu?
    Waarschijnlijk is er een dubbele aanmelding gemaakt en heb je verschillende referentienummers (afspraakcode) ontvangen. Neem contact met ons op, zodat wij de dubbele aanmelding(en) kunnen verwijderen.
  • Hoe plan ik een herhaalafspraak in?
    Via afspraak.thuisvaccinatie.nl kun je kiezen voor het maken van een herhaalafspraak. Let op: als je een nieuwe reis gepland hebt, maak dan een nieuwe reis aan. Dan ontvang je een volledig advies voor je nieuwe bestemming en kan de herhaalvaccinatie meteen meegenomen worden.
  • Hoe kan ik een afspraak maken?
    Bij ons kun je uitsluitend online een afspraak maken. In slechts drie eenvoudige stappen plan je jouw afspraak in!

Onze unieke werkwijze

1.
Plan je afspraak

In dit formulier vul je als hoofdaanvrager je persoonsgegevens in, inclusief je BSN-nummer. Als zorgverlener zijn wij wettelijk verplicht het burgerservicenummer (BSN) te registreren. Meer informatie hierover vind je hier. Vervolgens kies je de gewenste locatie, datum en tijdsblok. Voor gezinsleden* vul je als hoofdaanvrager zelf de benodigde gegevens in. Wil je andere personen uitnodigen voor de afspraak? Dan volstaat het invullen van hun naam en e-mailadres.

Vervolgens sturen wij je per mail een afspraakbevestigingscode om je afspraak te bevestigen.

2.
Intakeformulier

Vul uw reisbestemming(-en) en uw gezondheidsverklaring in.  Om te bepalen of - en zo ja - welke vaccinaties u nodig heeft voor uw reis, is het noodzakelijk om een gezondheidsverklaring in te vullen. Aan de hand van de ingevulde gegevens kunnen wij bovendien bepalen of de vaccinaties veilig voor u zijn. Alle vaccinatie instellingen zijn wettelijk verplicht om met een gezondheidsverklaring te werken.

Deze informatie helpt onze arts bij het opstellen van een passend vaccinatieadvies.

3.
Persoonlijk vaccinatieadvies

Nadat wij alle informatie hebben ontvangen kan onze reizigersgeneeskundig arts voor jou een persoonlijk vaccinatieadvies opstellen. Deze zal samen met een kostenoverzicht per mail naar je worden verstuurd. Mochten er geen vaccinaties nodig zijn, dan komt deze afspraak kosteloos te vervallen. Mochten er wel vaccinaties nodig zijn, dan kunnen deze worden gezet op de door u gekozen datum.

Neem je gele boekje en geldige legitimatie mee naar de afgesproken locatie. Op de geplande dag en tijd ontvangt je jouw vaccinatie van één van onze deskundige artsen.

Waarom Thuisvaccinatie

Vaccinaties en advies aan huis of op locatie

Ook ’s avonds en in het weekend

Meestal vergoed door ziektekostenverzekering