Contact  Thuisvaccinatie

Meestal vergoed door ziektekostenverzekering
Vaccinaties en advies aan huis of op locatie
Ook 's avonds en in het weekend

Contact met Thuisvaccinatie

Wilt u meer weten over onze dienstverlening of wilt u thuis gevaccineerd worden, of op één van onze locaties ?
U kunt per e-mail contact met ons opnemen. We helpen u graag uw reis goed voor te bereiden!

Tip: Misschien wordt uw vraag wel beantwoord bij onze veel gestelde vragen.

Contactgegevens:

Email:     info@thuisvaccinatie.nl
Tel:       023 30 31 200

Wij zijn op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur bereikbaar.

Lees hier onze Algemene Voorwaarden

Thuisvaccinatie B.V. KvK 66788692
Opaallaan 1212 IBAN NL59ABNA0549514198
2132 LN Hoofddorp LCR registratie: INST-194

Meest gestelde vragen

Afspraken

  • Hoe laat komt de arts precies?
    Wij werken uitsluitend met tijdsblokken en kunnen helaas geen exacte tijdsindicatie geven. De avond voor de afspraak ontvangt u een email met een tijdsindicatie; een tijdsblok van 2 uur waarbinnen de arts langskomt. Onze artsen kunnen, bijvoorbeeld afhankelijk van de verkeersdrukte, tijdens hun geplande route er voor kiezen om vroeger of later langs te komen dan deze tijdsindicatie. Wij verwachten daarom dat u het gehele tijdsblok zoals u dat gekozen heeft bij het maken van de afspraak aanwezig bent.
  • Hoelang van tevoren moet de afspraak plaatsvinden?
    Hoe eerder hoe beter in verband met de werking van antistoffen. Wij adviseren om de afspraak vier tot zes weken voor vertrek te laten plaatsvinden.
  • Ik ben in het verleden door een ander vaccinatiecentrum gevaccineerd, maar wil nu de (herhaal)vaccinaties door jullie krijgen. Is dit mogelijk?
    Dat is zeker mogelijk. Om een afspraak te maken klikt u hier.  Op deze pagina vult u uw gegevens in zoals uw reisbestemming en eventuele vaccinatiehistorie. Dit kunt u ook voor meerdere personen invullen. Ons medisch team heeft deze gegevens nodig om een persoonlijk vaccinatieadvies op te stellen. Vervolgens ontvangt u het vaccinatieadvies per email.
  • Ik heb de afspraak gemist
    Als u niet aanwezig was op het door u opgegegeven adres tijdens het door u gekozen tijdsblok zijn wij helaas genoodzaakt om hier kosten voor in rekening te brengen. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op om de afspraak opnieuw in te plannen.
  • Ik kan niet inloggen
    U kunt hier uw inloggegevens wijzigen. Als dit niet lukt kunt u een email sturen naar ons. Vervolgens ontvangt u binnen 24 uur nieuwe inlogcodes.
Onze unieke werkwijze
1.
Maak eenvoudig een account aan

Je maakt een persoonlijk account aan door het invullen van jouw postcode en huisnummer, emailadres en een zelf gekozen wachtwoord. Nadat je akkoord hebt gegeven op het verwerken van je persoonsgegevens heb je een persoonlijk account aangemaakt binnen onze beveiligde omgeving.

2.
Vul je reisgegevens in

Vul je reisbestemming(-en) in. Wij vragen hier ook naar de reden van jouw reis, waar je verblijft en wat je gaat doen tijdens je reis. Deze gegevens zijn van invloed op het advies wat je ontvangt van onze arts.

3.
Vul je persoonsgegevens in

In dit formulier vul je jouw persoonsgegevens in. Als zorgverlener zijn wij wettelijk verplicht jouw burgerservicenummer (BSN) te registreren, meer informatie vind je hier.

In deze stap kun je ook jouw gezinsleden of andere personen toevoegen aan de afspraak. Voor jouw gezinsleden* vul je zelf alle gegevens in. Nodig je andere personen uit voor de afspraak dan volstaat het invullen van het emailadres van deze personen. Deze personen worden vervolgens gevraagd om zelf een account aan te maken en hun gegevens in te vullen.

*Gezinsleden van 16 jaar en ouder ontvangen van ons een email met het verzoek akkoord te geven op de door jou ingevulde gegevens.

4.
Plan je afspraak

Selecteer een datum en tijdsblok. Wij sturen je per mail een bevestiging van de vaccinatie afspraak op het door jou aangegeven adres. Zodra de arts jouw gegevens heeft beoordeeld ontvang je een email dat jouw (voorlopige) vaccinatie-advies met een specificatie van de kosten beschikbaar is in jouw persoonlijk account. Je logt in met je emailadres en zelfgekozen wachtwoord om jouw vaccinatie advies te kunnen inzien. Heb je geen vaccinaties nodig voor je reis dan wordt de afspraak door ons kosteloos geannuleerd.

5.
Vul je gezondheidsverklaring in

Om te bepalen of - en zo ja - welke vaccinaties je nodig hebt voor jouw reis, is het noodzakelijk om een gezondheidsverklaring in te vullen. Aan de hand van de ingevulde gegevens kunnen wij bovendien bepalen of de vaccinaties veilig voor je zijn. Alle vaccinatie instellingen zijn wettelijk verplicht om met een gezondheidsverklaring te werken.

Waarom Thuisvaccinatie

Vaccinaties en advies aan huis of op locatie

Ook ’s avonds en in het weekend

Meestal vergoed door ziektekostenverzekering