Contact met Thuisvaccinatie

Wilt u meer weten over onze dienstverlening of wilt u thuis gevaccineerd worden, of op één van onze locaties ?
U kunt per e-mail contact met ons opnemen. We helpen u graag uw reis goed voor te bereiden!

Tip: Misschien wordt uw vraag wel beantwoord bij onze veel gestelde vragen.

Contactgegevens:

Email:     info@thuisvaccinatie.nl
Tel:       023 30 31 200

Wij zijn op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur bereikbaar.

Lees hier onze Algemene Voorwaarden

Thuisvaccinatie B.V. KvK 66788692
Opaallaan 1212 IBAN NL59ABNA0549514198
2132 LN Hoofddorp LCR registratie: INST-194

Meest gestelde vragen

Afspraken

  • Hoe laat komt de arts precies?
    Wij werken uitsluitend met tijdsblokken en kunnen helaas geen exacte tijdsindicatie geven. De avond voor de afspraak ontvangt u een email met een tijdsindicatie; een tijdsblok van 2 uur waarbinnen de arts langskomt. Onze artsen kunnen, bijvoorbeeld afhankelijk van de verkeersdrukte, tijdens hun geplande route er voor kiezen om vroeger of later langs te komen dan deze tijdsindicatie. Wij verwachten daarom dat u het gehele tijdsblok zoals u dat gekozen heeft bij het maken van de afspraak aanwezig bent.
  • Hoelang van tevoren moet de afspraak plaatsvinden?
    Hoe eerder hoe beter in verband met de werking van antistoffen. Wij adviseren om de afspraak vier tot zes weken voor vertrek te laten plaatsvinden.
  • Ik ben in het verleden door een ander vaccinatiecentrum gevaccineerd, maar wil nu de (herhaal)vaccinaties door jullie krijgen. Is dit mogelijk?
    Dat is zeker mogelijk. Om een afspraak te maken klikt u hier.  Op deze pagina vult u uw gegevens in zoals uw reisbestemming en eventuele vaccinatiehistorie. Dit kunt u ook voor meerdere personen invullen. Ons medisch team heeft deze gegevens nodig om een persoonlijk vaccinatieadvies op te stellen. Vervolgens ontvangt u het vaccinatieadvies per email.
  • Ik heb de afspraak gemist
    Als u niet aanwezig was op het door u opgegegeven adres tijdens het door u gekozen tijdsblok zijn wij helaas genoodzaakt om hier kosten voor in rekening te brengen. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op om de afspraak opnieuw in te plannen.
  • Ik kan niet inloggen
    U kunt hier uw inloggegevens wijzigen. Als dit niet lukt kunt u een email sturen naar ons. Vervolgens ontvangt u binnen 24 uur nieuwe inlogcodes.
Onze unieke werkwijze
1
Maak uw account aan

Maak een account aan op onze website.

2
Uw reisgegevens

Reisgegevens

3
Persoonsgegevens

Vul uw persoonsgegevens in

4
Uw afspraak maken

Plan uw afspraak bij u thuis (of op uw werk) of op één van onze locaties

5
Gezondheidsverklaring

Vul uw gezondheidsverklaring in

Waarom Thuisvaccinatie

Vaccinaties en advies aan huis of op één van onze locaties wanneer het u uitkomt

Ook ’s avonds en in het weekend

Meestal vergoed door ziektekostenverzekering